*UPDATE* DIENSTEN

Alleen online kerkdiensten komende zondagen

Afgelopen zondag heeft er voor het eerst een online dienst plaatsgevonden vanuit de Maranathakerk.

De dienst zelf en de uitzending ervan is goed verlopen. In totaal is de uitzending 800 keer beluisterd wat neerkomt op 1200 tot 1600 luisteraars. Dank aan alle mensen die zich daarvoor hebben ingezet!

Inmiddels heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus welke gelden tot in ieder geval maandag 6 april. Tot deze datum worden er alleen online kerkdiensten georganiseerd die u live of later kunt volgen via een van de keuzes voor een kerk aan de rechterkant van dit bericht onder "Kerkdienst online".

De online diensten zijn ingevuld tot en met zondag 5 april. Eind deze maand wordt bekeken hoe we de weken daarna gaan invullen. De viering van het Heilig Avondmaal op zondag 29 maart in de Jeruzalemkerk en op zondag 5 april in de Maranathakerk en de Hoeksteen komen te vervallen.

We komen alleen bij elkaar in de kerk als dat nodig is voor de doorgang van de gemeente en de kerkdiensten. Verder komen we niet bij elkaar in de kerkgebouwen, en zijn alle bijeenkomsten afgelast. In principe zijn de kerkgebouwen buiten de online diensten om gesloten.

We realiseren ons dat samen gemeente zijn zo een andere lading krijgt. Toch willen we u vragen u aan de richtlijnen te houden en op nieuwe en andere manieren contacten te onderhouden. Neem bijvoorbeeld eens contact op via telefoon of app met een gemeentelid die nu minder sociale contacten heeft.

Om alle goede doelen financieel te blijven ondersteunen en onze vaste kosten te kunnen dekken, stellen we het zeer op prijs als u tijdens de online diensten of op een ander moment toch uw gift overmaakt. Dit kan, bij voorkeur, via de app Scipio. Ook is het mogelijk om uw gift te storten op de bankrekening (NL34 ABNA 0641103891) van onze kerk o.v.v. het doel.

22 maart - Morgendienst

• collecte                       1e kerk / 2e onderhoud gebouwen