Musical JONA

De Vliegende Speeldoos geeft jou die kans! Geef je op en doe mee!

Poster musicalster in een dag

De vliegende speeldoos

12 februari: Musical in één dag!

Basisschoolkinderen opgelet! Heb je altijd al eens een glansrol willen spelen in een musical en willen schitteren op het podium? Dan is dit je kans! Samen met De Vliegende Speeldoos organiseren we op 12 februari voor (en met) alle kinderen van groep 1 tot en met groep 8 een fantastische musical over Jona. In één dag word je door echte acteurs helemaal klaargestoomd voor het zang-, dans- en acteerwerk. Aan het eind van de dag mag je het podium op. Een musicalster in één dag dus!

Doe jij ook mee? Meld je dan aan via dit formulier en je bent verzekerd van een superleuke dag! We kijken uit naar je komst.
Ook hebben we nog volwassenen nodig die op de dag zelf kunnen meehelpen. Graag ook aanmelden via dit formulier. Alvast hartelijk dank!

Verder alvast handig om te weten: als je meedoet, word je op zaterdag 12 februari om 12.30 verwacht. De voorstelling is afgelopen om 19.45.

Na opgave ontvang je per mail meer informatie over wat er verder nog van je verwacht wordt.
Uiteraard hangt het van de dan geldende coronamaatregelen af of en hoe deze dag doorgaat. Opgeven kan tot en met 1 februari!

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer: graag met 10 cijfers invoeren, bij een vast nummer ook het net-nummer invoeren,

graag met 10 cijfers invoeren

Anti-spam code