Lucas 10 : 2
Hij zei tegen hen: ‘De oogst is groot, maar er zijn weinig arbeiders; vraag dus de eigenaar van de oogst of Hij arbeiders wil sturen om de oogst binnen te halen.

Vacature portefeuillehouder Missionair
We zijn op zoek naar een missionaire kartrekker met bestuurskwaliteiten, als Portefeuillehoud(st)er Missionair van het Kerkbestuur.
Je gaat samen met de Taakgroep Missionair aan de slag om de gemeente te helpen om tot uitvoering te komen van de missionaire opdracht. Je ontwikkelt in gezamenlijkheid een plan en voert dat uit. Uiteraard continueer je dat wat al goed loopt. Je bent de verbindende schakel tussen Kerkbestuur en taakgroep Missionair. Je kunt op hoofdlijnen denken (visie/strategie).

Vacature Voorzitter Kerkbestuur
We zijn op zoek naar een besluitvaardige verbinder als voorzitster of voorzitter van het Kerkbestuur. Het Kerkbestuur is eindverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in CGK/NGK Groningen – Haren. Als voorzitter/ster houd je de hoofdlijn (visie/strategie) in de gaten en werkt van daaruit aan continuering, verandering of verbetering. Ook fungeer je als sparringpartner voor de andere portefeuillehouders. Je kunt goed communiceren en daarnaast doe je wat je zegt. Je bent goed in staat anderen op hun eigen taakveld hun werk te laten doen.

Vacature kerkbestuur Portefeuille Jeugd
Jij gaat samen met de Taakgroep Jeugd, het jeugdwerk continueren en vraagt aandacht voor het jeugdwerk binnen de gemeente.
Jij bent sparringpartner van de jeugdwerker.
Je bent de verbindende schakel tussen het kerkbestuur en de Taakgroep Jeugd.
Je kunt op hoofdlijnen denken (visie/strategie).

Vacature kerkbestuur Portefeuille Kringen
Jij gaat samen met de taakgroep, het kringenwerk uitbouwen
en gemeenteleden stimuleren om mee te doen.
Jij bent de verbinder tussen het kerkbestuur en de taakgroep kringen.
Je kunt op hoofdlijnen denken (visie/strategie).

Reageren kan via:

Kees Wierenga