Pastoraat

Cursus Kinder-en Tienerpastoraat gaat van start in Groningen

Vanaf januari 2018 vindt de cursus Kinder- en Tienerpastoraat van Chris voor het eerst plaats in Groningen.

Met deze cursus wil Chris kerken en gemeenten, vanuit een expliciet christelijke visie, praktisch ondersteunen bij de zorg voor haar kinderen en tieners.

Honderden deelnemers hebben in de loop van de jaren de cursus gevolgd. Hoe kunnen wij onze kinderen en tieners helpen bij de vele keuzes die zij moeten maken. Hoe kunnen wij hen wapenen? Wat hebben zij nodig, én: wat hebben wij als opvoeders nodig?

De cursus is geschikt voor iedereen met een hart voor jongeren en is specifiek bestemd voor degenen die binnen een plaatselijke kerk/gemeente actief (willen) zijn in het pastoraat aan jongeren in het jeugdwerk. Ook is de cursus geschikt voor degenen die in hun eigen kerk/gemeente jeugdpastoraat willen opzetten.

Kijk voor meer informatie over de cursus op www.chris.nl/ktp of download direct de cursus folder.