World Servants 2025

Wij zijn team CGK Groningen en wij doen mee aan World Servants 2025 in Sierra Leone! Wij gaan daar een middelbare school voor de kinderen bouwen. Daarvoor hebben we financiën nodig en daarom gaan we een heleboel leuke acties voeren. Houd onze social media vooral in de gaten: worldservantscgkgroningen (Instagram) en WorldservantsCGK (Facebook).

De eerste actie is van start gegaan: SponsorSpot! De SponsorSpot Veiling biedt bedrijven de kans om hun logo op het World Servants-shirt te plaatsen door te bieden op verschillende posities en formaten. Hoe prominenter de plek, hoe hoger de waarde! De opbrengsten gaan volledig naar ons project van World Servants, waarmee we wereldwijd gemeenschappen ondersteunen. Een mooie manier voor bedrijven om zichtbaarheid te krijgen én een positieve impact te maken! PS: Dit shirt wordt bij ieder project gedragen en gepromoot voor een jaar. Meebieden kan via de volgende link: https://geef.ws/sponsorspot

Heeft u een vieze auto en eigenlijk nooit tijd om naar de wasstraat te gaan? Dan hebben wij goed nieuws voor u: de autowas-actie! Op zaterdag 28 september gaat de World Servants groep auto's wassen van 8:30u-12:00u. De prijzen staan op de poster; u kunt contant betalen of via een QR-code. Als u moet wachten op uw auto is het mogelijk om een drankje met een stuk gebak te nuttigen. Tot dan!

sept
Tijd: 09:30