Mozes-project

Doe mee in een kring met het Mozes-project!

Vanaf de startzondag 8 september, willen we graag weer met zoveel mogelijk gemeenteleden samen met elkaar in gesprek gaan over Mozes. Van september tot aan advent staan we stil bij het leven van Mozes. Tijdens de meeste zondagen wordt over Mozes gepreekt. Door de week kun je met anderen in gesprek gaan over wat we van Mozes leren.

Eerder hebben we voor pasen en pinksteren soortgelijke initiatieven gestart, nu dus een keer aan het begin van het kerkelijk seizoen.

Als Jeruzalemkerk en Maranathakerk worden we steeds meer één gemeente en het leek ons goed om als taakgroep kringen hier ook een bijdrage aan te leveren.

Wat is de bedoeling:
De predikanten preken van september tot en met november over Mozes en daarbij krijgt elke kring gesprekspapieren om in gesprek te gaan. Je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld één keer per twee of drie weken samen te komen en het materiaal te bespreken.De preek/preken gebruik je dan als voorbereiding. Als je nog niet op een kring zit is dit een mooie manier om andere gemeenteleden te leren kennen en over je geloof te praten. Bestaande kringen zouden er voor kunnen kiezen om een heel jaar het materiaal te gebruiken.

Na dit project kun je als nieuwe kring besluiten om het project af te ronden of door te gaan.

Hoe meld ik me aan:
Je kunt je als kring, als individu of als stel aanmelden op het onderstaande formulier: https://cgk-gn.nl/index.php?option=com_rsform&view=rsform&formId=25. Ook kun je dat doen door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je je niet als kring aanmeldt proberen wij om je in een nieuwe of bestaande kring te plaatsen.

sept
Tijd: 09:30