9 september Startzondag!

start2018posterZoals elk jaar beginnen we met een gezellige startzondag. Een mooi moment om het kerkelijk jaar te starten, aandacht te geven aan een thema en om God en elkaar te ontmoeten.

Zo zal er op 9 september weer een startzondag zijn in de Jeruzalemkerk. Deze keer met het thema ‘Met hart en ziel’. We hopen een mooie dienst met elkaar te beleven waarin we veel zullen zingen en over het thema gaan praten. Na de dienst gaan we bij mooi weer naar een buitenlocatie, zoals het nu lijkt dezelfde als vorig jaar, het Bernoulliplein. Dit is op loopafstand van de Jeruzalemkerk.

We beginnen gezellig met een high tea. Hiervoor hebben we jullie hulp nodig om heerlijke zoete of hartige baksels te maken en wat drinken mee te nemen. Omdat we rekening willen houden met het milieu vinden we het fijn wanneer er zelf borden, bekers en bestek mee worden genomen. Dit scheelt aanzienlijk in plastic afval nadien. Naast de high tea worden er verschillende activiteiten georganiseerd.

Voor kinderen van de basisschoolleeftijd is er genoeg te doen op de locatie. Voor de 12- tot +/- 18-jeugd wordt er door een connectgroep het ‘Wie is de mol’- spel georganiseerd. Dit zal van start gaan na de high tea. De verzamelplek hiervoor is ook op de locatie en het spel wordt vervolgens elders gespeeld. En ook de volwassenen hoeven zich niet te vervelen. We hopen op een grote opkomst en een mooie dag!

Groeten, Wijkteam Bedumwie is de mol