Re:start - Een goed begin is het halve werk

Een nieuw jaar. Voor veel mensen hét moment om opnieuw te beginnen, de knop om te draaien, dingen anders te gaan doen, of te wel: goede voornemens in praktijk brengen!

Top 3 goede voornemens:
1. Meer tijd doorbrengen met familie/vrienden
2. Sporten/afvallen
3. Stoppen met roken

Velen zullen deze top 3 wel herkennen en misschien zelf ook één van deze goede voornemens hebben voor 2019. Op 1 staat de relatie met familie/vrienden. Meer tijd aan hen besteden, want dat is belangrijk.
Maar er is misschien nog een relatie die in het nieuwe jaar iets meer aandacht verdient, namelijk je relatie met God. Wat zou het mooi zijn als dat voornemen op nummer 1 zou staan. Want als je het nieuwe jaar met God begint, begin je altijd op de juiste manier en heb je de belangrijkste beslissing van het nieuwe jaar al gemaakt.

Maar zoals De Jeugd van Tegenwoordig zegt: “Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft.”.. Nu nog volhouden die goede voornemens. Wat betreft je relatie met God geven we je alvast een duwtje in de rug: 6 januari 2019 Re:startdienst met Rein den Hertog. Hij vertelt ons meer over het onderwerp. Om 19.30 uur in de Jeruzalemkerk.
Ben benieuwd hoe het 6 januari met de rest van je goede voornemens gaat. Tot dan!

image.png

Tijd: 09:30